Η Σκορδά Μαρίνα είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, με Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία, επίσης στο ομότιτλο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Από το 2011, εργάζεται σε δομές ψυχικής υγείας, πλαίσια ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης καθώς και σε φορείς διάγνωσης και υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των οικογενειών αυτών. Η εμπειρία που έχει αποκομίσει αναφέρεται σε παιδιά και νέους οι οποίοι εκδηλώνουν μαθησιακές, αναπτυξιακές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, καθώς και δυσκολίες κοινωνικής ένταξης, στη συμβουλευτική γονέων, όσον αφορά στην ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου και στη συμβουλευτική εκπαιδευτικών όσον αφορά στη συνεργασία και την  υποστήριξη αυτών, κατά την εφαρμογή και αξιολόγηση προγραμμάτων παρέμβασης στη σχολική τάξη. Επίσης εργάζεται ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων, εμψυχώτρια βιωματικών ομάδων και σήμερα με την κατάλληλη εποπτεία, διενεργεί ατομικές συνεδρίες ενηλίκων.

Με γνώμονα τη διά βίου εκπαίδευση, έχει παρακολουθήσει και παρακολουθεί σεμινάρια, συνέδρια και επιμορφώσεις γύρω από θέματα ψυχικής υγείας. Ανάμεσα σε αυτά, αναφέρεται η επιμόρφωσή της στο ψυχόδραμα, στη γνωστική -συμπεριφοριστική προσέγγιση, στη γραφή Braille, ενώ έχει ολοκληρώσει τετραετή φοίτηση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Η επιθυμία της να εμβαθύνει σε ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις, την οδήγησε να εκπαιδευτεί στην Παιγνιοθεραπεία – Δραματοθεραπεία. Σήμερα ολοκληρώνει την φοίτησή της, η οποία θα της εξασφαλίσει την απόκτηση του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας.

Μέσα από την εργασία της με παιδιά, έφηβους και ενήλικες, συνειδητοποίησε πως ανεξαρτήτως διάγνωσης και ηλικίας, ο θεραπευόμενος μπορεί να ανθίσει, αν του δοθεί ο χώρος και ο χρόνος μέσα σε περιβάλλον αποδοχής και ενσυναίσθησης. Με βάση την παραπάνω αρχή και σεβασμό στο πρόσωπο του θεραπευόμενου, δομείται η θεραπευτική διαδικασία.